A A A A

Programy Lojalnościowe i Partnerskie

W ramach dedykowanych aplikacji internetowych wdrażamy zaawansowane systemy do budowania lojalności wokół firmy bądź marki. Ich głównym zadaniem jest przede wszystkim wsparcie sprzedaży oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami lub partnerami handlowymi. Najczęściej programy lojalnościowe / partnerskie polegają na zbieraniu punktów za każdy dokonany zakup, a następnie wymianie punktów na nagrody.

Do kogo są skierowane programy lojalnościowe / partnerskie?
Realizujemy programy skierowane zarówno do odbiorców końcowych (B2C) jak i partnerów handlowych, m.in.: hurtowników, dystrybutorów, właścicieli sklepów i sprzedawców (B2B). Uczestnik  programu otrzymuje stosowne profity w zamian za wierność firmie bądź marce. 

Zalety uruchomienia aplikacji w sieci Internet:

  • łatwość dostępu do uczestników
  • bieżąca rejestracja sprzedaży
  • sprawdzanie stanu konta punktowego (premiowego) przez uczestnika programu
  • informacje o promowanych produktach
  • bezpośrednia obserwacja wyników sprzedaży, dzięki temu można reagować stosownymi akcjami promocyjnymi


Jak działamy przy wdrażaniu aplikacji
Nasze długoletnie doświadczenie przy wdrażaniu i obsłudze programów lojalnościowych/partneskich skutkuje fachową pomocą przy ustalaniu założeń i celu programu. Wspólnie z Klientem tworzymy specyfikację, na podstawie której wdrażamy zaawansowane aplikacje internetowe do obsługi programów lojalnościowych/partnerskich.
Wiemy, że każda branża/firma ma inną specyfikę, dlatego nasze rozwiązania są dopasowane do wymagań Klienta i działające według jego oczekiwań i wytycznych.

Nasze realizacje Programów Lojalnościowych:

Program Partnerski wdrożony dla firmy Samsung Electronics Polska:

  • Always Samsung Always Partners IT – program lojalnościowy skierowany do dealerów oraz dystrybutorów sprzętu komputerowego
  • Always Samsung Always Partners TELECOM – skierowany jest do operatorów, sklepów i sprzedawców telefonów komórkowych związanych z polskimi operatorami telefonii komórkowe oraz działających na wolnym rynku

 

 

Jak funkcjonuje aplikacja Program Lojalnościowy

Funkcjonalności
Programu Lojalnościowego

Zasady działania
Programu Lojalnościowego

Komunikacja w 
Programie Lojalnościowym   
Aplikacja Program Lojalnościowy zbudowana jest modułowo. Najważniejsze moduły: Uczestnicy, Katalog Nagród, Naliczanie punktów, itp. Ogólne zasady działania Programu Lojalnościowego.

Aplikacja Program Lojalnościowy umożliwia trzy główne kanały komunikacji z Uczestnikami.

     

 

 

 

Referencje

Paul Klascka - "Uprzejmie informuję, iż zespół programistów firmy NORIA opracował i wdrożył platformę komunikacyjną (...)"

Wincanton Polska - "(..) Firma Wincanton Polska współpracuje nieprzerwanie od 2005 roku z firmą Noria Sp. zo.o. w zakresie projektów programistycznych realizowanych na potrzeby naszej działalności.(...)"

Samsung - "Uprzejmie informuję, że zespół programistów firmy Noria Sp. zo.o. opracował i wdrożył na zlecenie firmy Samsung Electronics Polska dwie zaawansowane aplikacje internetowe o charakterze lojalnościowym (...)"

RUCH S.A. - "(...) Na podstawie naszej dotychczasowej współpracy możemy stwierdzić, że doświadczenie i wysokie kwalifikacje zespołu, naszym zdaniem gwarantują produkt wysokiej jakości, dostosowany do indywidualnych potrzeb (...)"