Komunikacja w Programie Lojalnościowym
Aplikacja Program Lojalnościowy umożliwia trzy główne kanały komunikacji z uczestnikami poprzez serwis internetowy oraz wysyłkę sms-ową i mailingową.
Serwis WWW
Na potrzeby akcji zostanie zaprojektowany i przygotowany dedykowany serwis www. Każdy z uczestników będzie posiadał swój indywidualny profil. Dostęp do strony nastąpi po zalogowaniu uczestnika i wyrażeniu zgody na przystąpienie do programu.
Serwis WWW będzie prezentował m.in.:
- Zasady programu
- Ilość przyznanych punktów
- Katalog z nagrodami
- Aktualności
- Promocje/Nowości
- Zasady programu i regulamin
Platforma SMS-owa
Zadaniem platformy sms-owej będzie informowanie uczestników o otrzymanych punktach.
Platforma mailingowa
Informowanie uczestników o okresowych promocjach/nowościach oraz aktualnościach.
Oferta
Referencje
Paul Klascka - "Uprzejmie informuję, iż zespół programistów firmy NORIA opracował i wdrożył platformę komunikacyjną (...)"
Wincanton Polska - "(..) Firma Wincanton Polska współpracuje nieprzerwanie od 2005 roku z firmą Noria Sp. zo.o. w zakresie projektów programistycznych realizowanych na potrzeby naszej działalności.(...)"